Ключовою проблемою українського бізнесу останніми роками є проблема відповідності рівня професіоналізму ключових співробітників тим задачам, які вони повинні вирішувати. Однією з причин цього є відсутність у топ-менеджменту ефективних інструментів підбору і оцінки такого персоналу.
Велика частина претендентів значно перебільшують рівень своєї професійної підготовки в резюме і на співбесіді. Це особливо актуально при підборі фінансових директорів, головних бухгалтерів, керівників служб внутрішнього аудиту та інших подібних фахівців, оскільки всередині компанії їх професіоналізм нікому оцінити. Від рівня їх компетенції залежать отримання прибутку і відсутність збитків. Зіткнувшись в роботі з такими фахівцями, ми виявили, що дуже часто на практиці їх підбір відбувається, фактично, випадковим чином. Причому це справедливо для вітчизняних і міжнародних компаній як малого та середнього, так і великого бізнесу. Вірогідність успішного заповнення вакансії при такому підході – не більше 1-2%.
У перші роки роботи нашої компанії ми зіткнулися з тією ж проблемою. Ми побачили, що ні рівень освіти, ні перелік попередніх посад і місць роботи, ні те, як претендент сам оцінює рівень свого професіоналізму і свою вартість на ринку праці, ні інші параметри, якими звичайно керується менеджер при прийомі співробітників на роботу – не дають можливості оцінити дійсний рівень професійних знань і навичок. В той же час, ми хотіли бачити в команді нашої компанії тільки справжніх професіоналів. Тому за роки роботи нами була розроблена і впроваджена багаторівнева система оцінки претендентів, що дозволяє абсолютно точно визначити рівень професіоналізму співробітника, а також з високою мірою достовірності оцінити його особисті якості.
Ми підбираємо і оцінюємо персонал тільки в сферах, в яких самі є експертами. Це фінанси, оподаткування, бухгалтерський облік, право.