Модуль «Корпорація» – це система електронного документообігу, розроблена спеціально для великих підприємств та установ з розгалуженою структурою підзвітних організацій.
Програма враховує специфіку документів та їх руху у великих структурах і повністю відповідає вимоги українського законодавства.
Модуль «Корпорація» дозволяє створювати, збирати, консолідувати, аналізувати документацію, а також обмінюватися документами всередині корпорації, зокрема між:
- – головним підприємством та підзвітними структурами.
– головним підприємством / підзвітними організаціями та державними органами.
Головні функції модуля «Корпорація».
- • Модуль забезпечує автоматичний прийом документів в електронному вигляді, в тому числі звітності.
• Всі документи (отримані і створені) зберігаються в електронному архіві програми.
• Програма дає можливість підписувати з допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП) всі вихідні документи, а також перевіряє і розшифровує вхідні та вихідні документи.
• Модуль автоматично формує квитанції про доставку / Не доставці документа, про результати обробки документів.
• Звіти, отримані від підзвітних організацій, швидко і зручно консолідуються.
Електронний цифровий підпис, яким можна завірити всі електронні документи, надає їм юридичну силу.
Що отримає Ваше підприємство після впровадження модуля «Корпорація»:
- • Швидкий і зручний спосіб взаємодії між головним підприємством та підзвітними установами.
• Висока якість обробки наданих електронних документів і звітів.
• Високу швидкість роботи з документами: обробка, аналіз та пошук електронних документів.
• Скорочення витрат робочих ресурсів і часу на доставку й обробку документів.
• Відмова від паперових архівів.
• Своєчасність подачі документів.
• Підвищення контролю.
Безпека
Система повністю відповідає вимогам чинного законодавства України у сфері криптографічного захисту інформації.