«MEDoc Зарплата» – автоматизує розрахунок і нарахування заробітної плати співробітників малих і середніх підприємств, а також всі процеси обліку та управління персоналом.
Модуль «MEDoc Зарплата» всі типові види:
- – оплат,
– фондів,
– нарахувань,
– звітів.
Всі форми відповідають вимогам контролюючих органів і законодавства.
Можливості модуля «MEDoc Зарплата»:
- Створення та ведення карток співробітників.
Робота з розрахунковими листами, з урахуванням премій, доплат, відпускних, лікарняних.
Розрахунок нарахувань до фондів по підприємству і по кожному співробітнику.
Створення документи для виплат співробітникам і аліментів на особисті банківські рахунки.
Архів для зберігання документів.
Функції «M.E.DOC ЗАРПЛАТА»:
- Розрахунок заробітної плати згідно з чинним законодавством.
Перерахунок заробітної плати з урахуванням графіка роботи кожного співробітника.
Перерахунок сум утримань та відрахувань до фондів за попередні періоди при зміні законодавства України.
Заповнення розрахункових відомостей на основі даних з особистих карток і розрахункових листів.
Формування звітів (1ДФ, 1ПВ, ЄСВ) на підставі зарплатних даних.