“BAS Управління торгівлею” – це спеціалізована програма для підвищення ефективності роботи торгового підприємства. Це комплексне рішення для роботи з оперативною інформацією та для управління і прийняття рішень.
“BAS Управління торгівлею” дає можливість:
- збільшити продуктивність праці всіх служб торгового підприємства,
- працювати з оперативною інформацією, яка відображає поточний стан підприємства,
- швидко і в зручній формі отримувати звіти для прийняття рішень на різних рівнях.
Продукт автоматизує такі задачі:
- планування та план-фактний аналіз продажів, закупівель, збирання (розбирання)
- управління продажами, поставками, складськими запасами
- управління відносинами з постачальниками та замовниками
- управління замовленнями
- самообслуговування клієнтів через web
- робота торгових представників
- обробка претензій
- управління грошовими коштами
- облік і аналіз комерційних витрат
- управління взаєморозрахунками
- аналіз цін і управління ціновою політикою
- інтеграція з торговим обладнанням
- аналітична звітність з торгової діяльності
- спільна робота з “BAS Роздрібна торгівля” та “BAS Бухгалтерія”.
Планування
Програма дозволяє планувати обсяги продажів з урахуванням різних параметрів.
Планування продажів
Панувати продажі в програмі можна з різним ступенем деталізації чи по окремих параметрах, а також на різні проміжки часу.
Крім того в програмі реалізовані звіти для аналізу виконання планів – план-фактного аналізу:
Асортиментне планування продажів:
- планування продажів у розрізі товарних категорій,
- планування продажів у розрізі форматів магазинів і номенклатури,
- деталізація загального плану продажів за категоріями до номенклатури із застосуванням коефіцієнтів розбиття,
- управління колекціями товарів,
- заповнення планів продажів і закупівель за асортиментом,
- використання середньої ціни продажу.
Планування закупівель
Планування можна здійснювати з різним ступенем деталізації та за різними джерелами інформації:
- планові і фактичні обсяги закупівель і продажів,
- обсяги замовлень,
- товарні залишки та інші джерела.
Визначення правил продажу
Умови роботи з клієнтами
Клієнтів можна сегментувати: оптові, дистриб’ютори, магазини тощо). Для кожного типу клієнтів передбачені типові угоди, в яким можна визначити:
- цінові умови (ціни та знижки),
- фінансові умови (валюта, графік, форма оплати, порядок розрахунків),
- логістичні умови (склад відвантаження, термін поставки),
- інші (організація, оподаткування, сегмент клієнтів, сегмент номенклатури та інші умови).
Для окремих клієнтів можна створити індивідуальні умови продажу за допомогою індивідуальних угод.
Програма контролює дотримання правил продажу: якщо є відхилення – продаж може бути здійснений після погодження з керівником.
Облік за договорами можна вести навіть без застосування правил продажів на підприємстві.
Встановлення цін
В програмі можна визначити тип ціни, валюту, правила розрахунку, правила округлення тощо.
Ціни можна визначати:
- на основі даних, що зберігаються в інформаційній базі,
- у вигляді довільних формул.
Розрахунок цін на основі даних інформаційної бази дає можливість отримати дані про мінімальну ціну ринку на основі зареєстрованих даних про ціни конкурентів і постачальників та інші можливості.
Умови за знижками (націнками)
В програмі можна призначати ручні й автоматичні знижки (націнки) для оптової та роздрібної торгівлі:
- конкретному клієнту,
- за картою лояльності,
- із конкретного складу (магазину).
У прикладному рішенні передбачено різні типові схеми умов надання знижок, їх комбінації та різні варіації застосування.
Автоматизація бізнес-процесу продажу
В програмі автоматизовано процес продажу від моменту підготовки і узгодження комерційної пропозиції та підписання угоди з умовами до контролю виконання умов договору.
Таким чином можна відстежувати всі етапи продажу: терміни, втрати та їх причини, стан угод, відхилення, робити прогноз тощо. Можна відстежувати підготовлені комерційні пропозиції та їх результат.
Після угоди формується замовлення клієнта, за яким також можна відстежити весь процес взаємодії з замовником за різноманітними показниками.
Самообслуговування клієнтів
У програмі реалізована можливість формування замовлень клієнтами через Інтернет. Клієнт може виконати такі дії:
- Подивитися інформацію за своїм замовленням.
- Оформити замовлення, обрати спосіб доставки.
- Ознайомитися з описом і фотографією товару.
- Подивитися стан взаєморозрахунків, уточнити свої дані.
- Сформувати скаргу або претензію.
- Зареєструвати заявку на повернення.
- Оформити звіт про продажі, якщо клієнт є комісіонером.
- Оформити акт розбіжностей під час приймання товарів.
- Зареєструвати плани закупівель товарів.
- Отримувати автоматичні повідомлення за результатами подій в інформаційній базі або на основі аналізу даних.
Інформація, яка введена зовнішнім користувачем, автоматично з’являється в інформаційній базі. Замовлення, що оформлені зовнішнім користувачем, обробляються, як будь-які інші замовлення.
Автоматизація продажів групи торгових компаній
Підтримується схема роботи «Інтеркампані»: коли закуповує одна компанія, а реалізує інша. В цій схемі роботи відповідно до налаштованих правил В такому випадку автоматично підбирається організація-власник товару та оформлюється перепродаж товару між організаціями в середині компанії.
Управління торговими представниками
У програмі автоматизовано управління торговими представниками: закріплення клієнтів за агентами, призначення графіка відвідування, планування відвідувань клієнтів, формування детальних завдань зі збору замовлень і рішенням інших довільних питань. А також автоматично формуються замовлення і фіксуються витрати торгового представника (авансові звіти), та інформація про клієнтів. В програмі передбачені звіти щодо діяльності представників.
Застосування для управління продажами в роздрібній мережі
Програма автоматизує процес управління продажами в торгових мережах магазинів. Є можливість:
- Формування асортименту товарів.
- Встановлення кількісних обмежень.
- Визначення складу товарної категорії.
- Визначення ролі товару в асортименті, призначення виду цін для товарів асортименту.
- Проведення аналізу асортименту.
“BAS Управління торгівлею” інтегрується з рішенням для роздрібних магазинів “BAS Роздрібна торгівля”.
Роздрібні операції можуть реалізовані й безпосередньо в “BAS Управління торгівлею” з торговим обладнанням та всіма функціями, необхідними для робочого місця касира. Оплата чека може виконуватися готівкою або з використанням платіжних карт.
Управління запасами
Ключовими цілями процесу управління запасами є:
- наявність запасів на складі в необхідній кількості,
- досягнення бажаного рівня обслуговування клієнтів,
- зниження потреби в обігових коштах,
- поліпшення показників обігу товарів,
- зниження витрат підприємства на закупівлю і зберігання товарів.
- усунення надлишкових запасів.
Програма дає можливість підтримувати запаси на складі, забезпечувати кількість товарів за поточними замовленнями на відвантаження й забезпечувати потреби за планами закупівель.
Управління складом
Можна вести оперативний облік товарів на складах, мати повний контроль запасів товарів на підприємстві.
Прикладне рішення дозволяє:
- управляти залишками товарів в різних одиницях виміру на безлічі складів,
- вести окремий облік власних товарів та прийнятих і переданих на реалізацію,
- деталізувати розташування товару на складі за місцями зберігання,
- враховувати серії товарів (серійні номери, терміни придатності тощо),
- задавати довільні характеристики товарів (колір, розмір, інші),
- враховувати податковий код (код УКТЗЕД, КВЕД, ознаку імпортного товару) і номер ВМД,
- оформляти операції збирання/розбирання товарів,
- резервувати товари.
Відомості про складські запаси можуть вводитися в інформаційну систему з високим ступенем деталізації. Можна використовувати різні види торгового обладнання: сканери штрих-кодів, термінали збору даних. У програмі реалізована схема ордерного складського обліку.
У програмі реалізований облік залишків товарів в розрізі місць зберігання (комірок, полиць, стелажів), і упаковок товарів – тобто адресне зберігання. Процес збирання товарів на складі та розміщення товару можна відслідкувати в будь-який час.
Реалізований багатокроковий процес інвентаризації товарів.
У програмі є функція, що дає можливість розподілити надлишки і недостачі за організаціями і сформувати документи списання та оприбуткування.
Програма автоматизує облік товарів за серіями і термінами придатності. Для кожного виду номенклатури можна налаштувати різні правила обліку серій товарів. Інформацію про товари з терміном придатності можна подивитися у відповідному звіті.
Також передбачено облік по конкретних серійним номерам товарів. Можна вказати серійні номери при відвантаженні товарів клієнту.
Комірники можуть працювати з програмою мобільно, за допомогою спеціалізованого терміналу збору даних та програмного модуля “Мобільне робоче місце комірника”. У процесі виконання завдання програма послідовно вказує, яку дію необхідно виконати – відсканувати номер комірки, відсканувати товар в комірці, відсканувати серію товару тощо.
Доставка товарів
Програма дозволяє автоматизувати процес доставки товарів клієнтам, а також процес доставки товарів при переміщенні товарів між складськими приміщеннями.
Фінанси
У “BAS Управління торгівлею” реалізовано планування руху грошових коштів – платіжний календар. Рух коштів планується як по надходженнях та і по витратах.
Визначення фінансового результату – облік собівартості ведеться в розрізі організацій, що робить облік більш сумісним з бухгалтерським обліком. Підтримуються наступні методи розрахунку собівартості запасів:
- Середня за місяць.
- FIFO (зважена оцінка).
- FIFO (змінна оцінка).
Підтримується облік собівартості робіт.
Облік фінансових результатів (прибутку, збитків) ведеться по підприємству в цілому і в розрізі напрямків діяльності: точок продажу, асортименту, проектах тощо.
Фінансовий результат в програмі включає в себе наступні напрямки:
- Облік виручки і собівартості продажів.
- Облік інших доходів і витрат.
- Розподіл видатків на собівартість товарів.
- Розподіл доходів і витрат на напрями діяльності.
- Облік фінансових результатів.
- Аналіз доходів, витрат і фінансових результатів.
- Контроль і аналіз діяльності підприємства.
Звіт “Управлінський баланс” дає можливість контролю фінансового стану підприємства по статтях активів та пасивів в цілому по підприємству та з аналітикою по організаціях і підрозділах.
У прикладному рішенні є панель керівника, яка дає можливість аналізувати різноманітні показники діяльності підприємства.
Регламентований облік згідно з українським законодавством. В рішенні ведеться облік ПДВ, акцизного податку з роздрібних продажів і Єдиного податку. Є можливість виписувати податкові документи. Формуються Книга доходів, Книга доходів і витрат платника єдиного податку.
Визначається список підакцизних товарів за статтями Декларації акцизного податку. Формується звіт “Роздрібні продажі підакцизних товарів”, що містить інформацію для заповнення Декларації.
Реалізована Інтеграція з модулем електронного документообігу FREDO ДокМен, а також з бухгалтерськими програмами “BAS Бухгалтерія” або “BAS Бухгалтерія КОРП”.
СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Підтримка користувачів програмного продукту “BAS Управління торгівлею” здійснюється за наявності діючого договору Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС).
При купівлі програмного продукту ви отримуєте три місяці безкоштовного інформаційно-технологічного супроводу.
Якщо у вас залишились питання, або вам потрібна більш детальна консультація звертайтеся до наших спеціалістів за вказаними на сайті номерами телефонів або за допомогою форми замовлення консультації нижче.