Тимчасова посвідка на проживання (ТПП) – це право іноземця або особи без громадянства проживати на території України певний час на законних підставах. ТПП надається у вигляді посвідчення.
Головною підставою для отримання тимчасового дозволу на проживання є дозвіл на працевлаштування або службова картка співробітника представництва іноземної або міжнародної компанії в Україні.
Тимчасова посвідка на проживання надає його власнику певні переваги, а саме:
- – іноземець, який володіє тимчасовим дозволом на проживання, має право оформити візу для поїздки в іншу країну в українському посольстві або консульстві країни;
- – не потрібно періодично реєструватися у відділенні державної міграційної служби (ВДМС), така умова діє тільки для іноземців без ТПП;
- – іноземець має право весь час дії посвідки на проживання проживати на території України;
- – при в’їзді через контрольно-пропускний пункт кордону не потрібно заповнювати міграційну картку;
- – можна отримувати кредити на покупки в Україні, в тому числі і на покупку автомобіля або нерухомості.
Для отримання ТПП на підставі дозволу на працевлаштування, крім даного дозволу необхідний цілий перелік документів, а також обов’язкове медичне страхування.
Що ми робимо для Вас:
- – Консультуємо з питання отримання тимчасової посвідки на проживання.
- – Готуємо і подаємо заяву від імені іноземця про надання тимчасового дозволу на проживання.
- – Готуємо і подаємо до відповідних органів Клопотання компанії про надання тимчасового дозволу на проживання.
- – Проводимо оплату державних мит, квитанцій та інших офіційних платежів.
- – Формуємо і подаємо пакет документів до органів міграційної служби в Україні.
- – Відстоюємо Ваші інтереси при подачі необхідного пакету документів.
- – Представляємо Ваші інтереси при отриманні тимчасової посвідки на проживання.
Терміни оформлення з нашою участю – 1-2 тижні.
Участь з боку компанії і з боку іноземного громадянина необхідно тільки на етапі підготовки документів (1-2 зустрічі).
Тимчасова посвідка на проживання, як і дозвіл на працевлаштування, оформлюється строком на один рік з можливістю подальшого продовження.
Базовий перелік необхідних документів:
- – Заяви встановленого зразка.
- – Лист зобов’язання.
- – Переклад паспорта нерезидента завірений нотаріально.
- – 4 кольорові фотокартки розміром 3,5х4,5 на матовій основі.
- – Копія паспорта уповноваженого представника приймаючої сторони – директор підприємства, відповідальний за роботу з іноземцями (завірена підписом власника паспорта, копія наказу про призначення уповноваженої особи).
- – Оригінал дозволу на роботу.
- – Копія сторінки з візою типу Д і штампом про перетин кордону (крім країн СНД).
- – Адреса майбутньої реєстрації за місцем проживання.
- – Страховий поліс.
- – Оригінал дозволу на проживання (при продовженні).
У процесі роботи нам можуть знадобитися додаткові документи.