“BAS Малий бізнес” – це програмне забезпечення для ведення обліку та управління невеликими підприємствами. Воно дає можливість вести облік, аналізувати, планувати, контролювати діяльність підприємств в сфері послуг, виробництва, торгівлі.
“BAS Малий бізнес” – дає можливість підвищити ефективність управління та продуктивність роботи персоналу. Рішення досить просте у використанні, швидко налаштовується і не потребує особливих навиків. Але разом з тим дуже зручне і практичне для щоденної роботи.
Функціональні можливості
Господарські операції та первинні документи формуються в зрозумілих формах, що мають друковані форми та відповідають паперовим аналогам.
Єдина інформаційна база даних
У інформаційній базі є:
- база клієнтів
- банківські і касові операції, клієнт-банк, платіжний календар
- розрахунки з контрагентами, персоналом
- облік матеріалів, товарів, продукції
- замовлення клієнтів, заказ-наряди
- планування та облік виконання робіт і надання послуг
- планування та облік виробничих операцій
- планування завантаження ресурсів підприємства
- торгові операції, у тому числі роздрібні продажі
- облік персоналу, розрахунок заробітної плати
- облік витрат і розрахунок собівартості
- майно, капітал
- доходи, витрати, прибутки і збитки
- регламентована звітність для ФОП
- фінансове планування (бюджетування) та ін.
Також наявний широкий спектр звітів для керівників та співробітників.
Проте програма не призначена для ведення бухгалтерського і податкового обліку, для цього потрібно використовувати “BAS Бухгалтерія” або “BAS Бухгалтерія КОРП”.
“BAS Малий бізнес” дає можливість вести облік кількох підприємств одночасно.
Продажі та маркетинг
В “BAS Малий бізнес” можна вести облік товарного асортименту, цін та знижок, формувати плани продажів, взаємодію з покупцями і замовниками.
Автоматизовані операції з товарним асортиментом:
- реєстрація і зберігання номенклатури товарів і послуг підприємства,
- реєстрація, зберігання різних видів цін номенклатури, друк прайс-листа,
- реєстрація видів знижок і націнок,
- установка і зміна ціни, розрахунок ціни по базовому виду цін, цінам номенклатури або цінам контрагента, округлення.
Також підтримується:
- зберігання способу розрахунку ціни (базовий вид цін і відсоток націнки), підтримка динамічних і розрахункових цін,
- зберігання формату для виду цін номенклатури, що використовується при виведенні ціни в прайс-лист,
- зберігання інформації про користувача, що змінив ціну номенклатури.
Плани продажів є в натуральному вираженні та у вартісному. Є загальні та по підрозділах.
Також реалізований план-фактний аналіз для аналізу продажів в різних розрізах: по товарах, цінах, підрозділах.
Підготовка продажів і робота з клієнтами в “BAS Малий бізнес” здійснюються операціями:
- реєстрація і зберігання контактної інформації клієнтів
- реєстрація договорів з покупцями
- реєстрація і зберігання списку контактних осіб контрагентів та їх контактної інформації
- реєстрація подій при взаємодії з покупцями і замовниками – вхідні і вихідні дзвінки, листи, зустрічі тощо
- реєстрація замовлень покупців (замовлення фактично є специфікацією до договору, в якому відображені види товарів, робіт, терміни постачання/виконання, а також вартість)
- реєстрація замовлень-нарядів (замовлення-наряд є одночасно документом планування виконання робіт і надання послуг, а також фактичним документом, що підтверджує факт виконання робіт, надання послуг, продажу товарів, обліку матеріальних і трудових витрат)
- об’єднання замовлень покупців в проекти
- формування графіку відвантаження товарів, виконання робіт, надання послуг
- забезпечення потреби в товарах, роботах, послугах, які створюються замовленнями покупців шляхом резервування вільних залишків товарів на складах, розміщення в замовленнях постачальникам і/або замовленнях на виробництво
- відстежування забезпечення замовлення покупця товарами, продукцією, роботами і послугами.
Серед документів формуються як накладні, так і акти виконаних робіт, а також заказ-наряди.
Роздрібні продажі
“BAS Малий бізнес” може використовуватися в автоматизованих і неавтоматизованих роздрібних торгових точках.
Підтримується ведення кількісно-сумового або сумового обліку.
Передбачено формування необхідної звітності, друк етикеток та цінників.
Постачання і закупівлі
В “BAS Малий бізнес” передбачено управління запасами підприємства.
Для забезпечення процесу купівель товарів, послуг і роботи з постачальниками автоматизовані операції:
- реєстрація постачальників і контактної інформації
- зберігання цін постачальників і конкурентів, друк прайс-листа контрагента
- зберігання виду цін, виду знижки, виду цін контрагента за договором
- зберігання інформації про користувача, що змінив ціну номенклатури контрагента
- реєстрація і зберігання списку контактних осіб контрагентів і їх контактної інформації
- реєстрація подій при взаємодії з постачальниками і підрядниками – вхідні і вихідні дзвінки, листи, зустрічі тощо
- оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання
- формування графіків постачань
- розрахунок потреб в запасах, визначення дефіциту запасів, формування рекомендацій на поповнення запасів шляхом формування замовлень на виробництво або замовлень постачальникам.
Надходження товарно-матеріальних запасів на підприємство може відображатися за різними схемами:
- надходження за плату від контрагента
- придбання підзвітною особою
- прийом на реалізацію від комісіонера
- отримання давальницької сировини і матеріалів в переробку.
Запаси і склад
Для ведення обліку запасів підприємства на складах передбачені наступні функції:
- роздільний облік запасів власних товарів, матеріалів, продукції, а також товарів, прийнятих і переданих на комісію, і матеріалів, прийнятих і переданих в переробку
- облік довільних характеристик номенклатури (колір, розмір тощо), а також партій запасів
- облік в розрізі комірок місць зберігання (зони, стелажі, полиці тощо)
- переміщення запасів (між місцями зберігання, видача в експлуатацію і повернення з експлуатації, списання на внутрішні потреби)
- резервування запасів (облік запасів і витрат в розрізі замовлень покупців)
- використання ордерної схеми обліку запасів (прибуткові складські ордери, видаткові складські ордери)
- друк етикеток і цінників.
Реалізована можливість проведення інвентаризації запасів – оприбутковування і списання запасів.
Роботи, послуги, виробництво
“BAS Малий бізнес” передбачений для управління процесами виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг.
Реалізовано специфікації для відображення технології виготовлення продукції, а також план-графіки, замовлення-наряди та замовлення.
Замовлення на виробництво мають такі особливості:
- можуть бути джерелами забезпечення потреб за замовленнями покупців,
- за замовленнями на виробництво розраховується потреба в матеріалах і комплектуючих,
- у відкритих замовленнях на виробництво можуть бути розміщені потреби, утворені новими замовленнями покупців.
Продукція може бути переміщена між складами або підрозділами.
Для планування робіт є дві функції:
- відрядні наряди – використовуються для видачі завдань на виконання технологічних операцій виробничого циклу виконавцям з відрядною оплатою праці; наряди можуть бути індивідуальними і бригадними
- завдання на роботу – використовуються для планування завантаження співробітників у рамках внутрішніх або зовнішніх проектів.
Інформація про виконання робіт може використовуватися для розрахунку оплати праці, а також для оцінки ефективності роботи.
Для обліку витрат підприємства і розрахунку фактичної собівартості підтримуються такі функції:
- облік фактичних витрат ведеться в необхідних розрізах у вартісному і натуральному вимірі
- розподіл матеріальних і нематеріальних витрат, понесених на випуск, – може бути зроблено як за вказаний період, так і на підставі конкретного документу випуску
- регламентний розрахунок фактичної собівартості випуску при закритті періоду
- звіт про собівартість випущеної продукції і виконаних робіт.
Грошові кошти
“BAS Малий бізнес” дає можливість вести облік грошових коштів та формувати платіжний календар.
Управління грошовими коштами включає:
- облік руху грошових коштів в касі і на банківських рахунках
- оформлення первинних документів банку та каси
- розрахунки з підзвітними особами
- формування платіжного календаря
- інтеграція з системою “клієнт-банк”.
Зарплата і персонал
В “BAS Малий бізнес” реалізовано ведення кадрового обліку персоналу: оформлення на роботу, кадрове переміщення, звільнення.
Також передбачено облік робочого часу (табель) і розрахунок заробітної плати, податків (ПДФО) і внесків (ЄСВ).
Є можливість формувати аналітичні звіти за розрахунками з персоналом, нарахуванням та утриманням співробітників.
Майно
В “BAS Малий бізнес” можна вести облік майна (необоротних активів) основних засобів і нематеріальних активів організації: надходження, амортизація, продаж чи списання.
Фінанси
У програмі “BAS Малий бізнес” реалізована можливість ведення управлінського обліку, отримання управлінського балансу, формування і аналізу фінансового результату.
Формується оборотно-сальдова відомість, звіт про грошові кошти, доходи і витрати за будь-який проміжок часу.
Для обліку доходів і витрат використовується метод нарахування або касовий метод.
Аналітичний облік доходів і витрат ведеться в розрізі напрямів діяльності, підрозділів, замовлень покупців, статей (рахунків) доходів і витрат.
Фінансові звіти:
- управлінський баланс
- звіт про прибутки і збитки
- звіт про рух грошових коштів.
Фінансові плани (бюджети):
- прогнозний баланс
- бюджет прибутків і збитків
- бюджет руху грошових коштів.
Передбачений ефективний інструмент для керівника “Монітор керівника”, в якому зведені основні показники:
- залишки грошових коштів на рахунках і в касах підприємства
- дебіторська заборгованість – загальна, прострочена
- кредиторська заборгованість – загальна, прострочена
- прибутки і збитки
- прострочені зобов’язання перед покупцями і замовниками за відвантаженням товарів і наданню послуг
- прострочені зобов’язання постачальників і підрядників за постачання товарів і надання послуг.
Додатково можна отримати наступну інформацію:
- загальні показники: продажі, доходи і витрати, стан обігових коштів (грошових коштів, запасів і дебіторської заборгованості)
- грошові кошти: залишки і рух грошових коштів в розрізі статей, за період
- дебіторська заборгованість: залишки і динаміка за період, за строками боргу
- кредиторська заборгованість: залишки і динаміка за період, за строками боргу.
Інтеграція з програмами “BAS Бухгалтерія”, “BAS Роздрібна торгівля”
Обмін даними з програмами “BAS Бухгалтерія” і “BAS Роздрібна торгівля” двосторонній, з можливістю налаштування напрямів. Обмін здійснюється на рівні документів і довідкової інформації.
СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Підтримка користувачів програмного продукту “BAS Малий бізнес” здійснюється за наявності діючого договору Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС).
При купівлі програмного продукту ви отримуєте три місяці безкоштовного інформаційно-технологічного супроводу.
Якщо у вас залишились питання, або вам потрібна більш детальна консультація звертайтеся до наших спеціалістів за вказаними на сайті номерами телефонів або за допомогою форми замовлення консультації нижче.