Залишаєте заявку,ми зв'язуємося з вами протягом 5 хвилин. Залишити заявку
Озвучуєте завдання
та побажання
1
На Вас працюють професіонали, тільки кращі з кращих
Унікальна, багаторівнева система підбору кадрів дозволяє залучати найкращих фахівців. Тільки 1 з 200 кандидатів стає бухгалтером Golden Share.
2
Професійний підбір і управління кадрами
Обслуговування в Golden Share дозволяє уникнути численних проблем:
3
Над Вашим проектом працює цілий відділ фахівців
4
Спрощення бізнес процесів і скорочення витрат
Бухгалтерське обслуговування в Golden Share позбавляє вас від ряду турбот пов’язаних з організацією роботи бухгалтерського відділу.
70%
підприємств усього світу використовують аутсорсинг фінансових функцій
Отримати консультацію
нашого фахівця
Ви дізнаєтеся ще 10 причин,
чому працювати з нами так вигідно
Golden Share — один із лідерів українського ринку з надання послуг бухгалтерського обслуговування.
15
років на ринку250+
клієнтів25
країн, де є5000
закритих5-25
досвід роботиДля створення власної бухгалтерії рівня Golden Share,
Вам потрібно перестати займатися Вашим бізнесом.
Дізнайтесь докладніше
про найвищу якість
послуг від Golden Share.
Ми виконуємо повний комплекс робіт з ведення бухгалтерського обліку підприємства, формуванню і здачі регламентованої звітності. Для кожного клієнта ми підбираємо схему обслуговування саме з тих видів послуг, які йому необхідні.
Створення, ведення та архівування електронної облікової бази.
Одна з наших головних відмінностей від інших компаній - у нас працюють не тільки бухгалтери. У нашому штаті є юристи, податкові юристи, програмісти «1С:Підприємство», аудитори. Вони працюють у тісній взаємодії з бухгалтерами - тому з бухгалтерією немає проблем. Ваша бухгалтерія ведеться з урахуванням навіть незначних вимог контролюючих органів.
Щоб надавати вам якісні послуги, ми ретельно підбираємо співробітників. Проводимо складну багатоступеневу систему відбору, яку проходить 1 з 150-200 кандидатів. Збираємо рекомендації про фахівця від попередніх роботодавців і товаришів по службі. Оцінюємо не тільки навички, але й уміння налагодити спілкування з клієнтом в комфортному і ефективному режимі. Вами займаються найкращі у своїй галузі.
Кожна дія у вашій бухгалтерії проходить багаторазову перевірку нашої служби контролю якості. Податковий юрист відстежує всі зміни в законах - бухгалтерія ведеться за останніми правилами бухгалтерського обліку. Несемо матеріальну відповідальність за свою роботу - ви завжди спокійні за результат.
Ми ведемо облік за новими технологіями - це прискорює роботу програми. Виникла проблема з «1С:Підприємство»? У нас свої штатні програмісти, які оперативно її вирішують. Вам не потрібно годинами чекати фахівця. Є термінове питання? Ви в будь-який момент доручаєте бухгалтеру задачу - так, як якби він сидів у сусідньому кабінеті. У нас є чіткі бізнес-процеси - система працює без збоїв. Вам з нами зручно.
На відміну від 90% інших бухгалтерів, наші бухгалтери постійно рекомендують вам способи оптимізації ваших витрат. Вони бачать зміни, прораховують можливе збільшення платежу - і попереджають вас. Ви керуєте бухгалтерією, розуміючи наслідки кожного кроку. За роки нашої співпраці ви економите величезні кошти.
Потрібні додаткові послуги? Отримайте їх у нас за пільговими цінами. Призначена перевірка? Грамотно представляємо інтереси вашої компанії. Складна операція? Допомагаємо її провести правильно. Ведемо обліковий діяльність при складних схемах і специфічних видах діяльності. Ви отримуєте у нас всі необхідні послуги.
Розділяємо ризики разом з Вами, несемо матеріальну відповідальність за нашу роботу
100% конфіденційність Вашої фінансової інформації
Ми впевнені в якості наших послуг, тому клієнт може контролювати роботу над його проектом в режимі on-line
Замовте безкоштовний
експрес-аудит!
Залишіть заявку прямо зараз і отримайте
експрес-аудит безкоштовно
Тільки зареєстрували компанію, шукаємо бухгалтера.
Цей кейс дуже поширений, оскільки 35% наших клієнтів – це компанії, які прийшли до нас на обслуговування відразу після реєстрації і залишаються нашими клієнтами багато років.
розробка облікової політики підприємства: створення бухгалтерських форм, бланків, порядку документування і т.д.,
формування робочого плану рахунків і створення стандартних бухгалтерських проводок,
створення облікової бази в програмному забезпеченні для ведення облікової діяльності («1С:Підприємство»), надання постійного доступу для співробітників компанії клієнта,
отримання ліцензії на програмне забезпечення для здачі звітності, оформлення електронного підпису для здачі звітності,
розподіл обов’язків, що відносяться до облікової діяльності компанії між нашими фахівцями і співробітниками компанії-клієнта,
складання та узгодження графіка документообігу компанії,
організація системи обігу документів, включаючи розробку регістрів податкового обліку та бухгалтерського обліку,
ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства в повному обсязі,
консультування з питань облікової діяльності, оподаткування, ризиків, нових операцій та подій, пов’язаних з розвитком бізнесу,
робота з контролюючими органами.
бухгалтерський облік налагоджений в найкоротші терміни без зайвих витрат,
оптимізовані витрати на програмне забезпечення для бухгалтерського обліку (його надали ми), на робоче місце, бухгалтерську пресу і т.д.,
ціна залежить не від рівня середньоринкової зарплати бухгалтера, а від обсягу робіт,
підібрана оптимальна схема оподаткування,
всі звіти здаються вчасно,
керівник вчасно отримує інформацію з податків і ризикам, і в будь-який момент може отримати консультацію у фахівця,
учасники бізнесу мають можливість займатися розвитком компанії.
Неякісна робота штатного бухгалтера,
безлад в документах, низька кваліфікація,
небажання вчиться новому,
постійні скарги на податкову інспекцію.
проведений аудит попередніх періодів,
складені рекомендації щодо усунення недоліків,
підібраний фахівець для ведення первинної документації на території замовника,
розроблена і налагоджена система обліку і складання звітності,
розроблена схема планування податкового навантаження,
здійснено перехід на нову версію ПЗ,
перенесені всі дані з попередньої версії ПЗ в нову,
вироблено впровадження програми в робочі процеси,
налаштована система управлінської звітності відповідно до МСФЗ,
відновлені ділянки бухгалтерського обліку за минулий період, де були зроблені помилки попереднім бухгалтером,
підписаний договір про бухгалтерське обслуговування,
виконання функцій головного бухгалтера згідно договорому: податкове планування, консультування, складання та здача регламентованої звітності, формування звітів відповідно до МСФЗ, контроль роботи бухгалтера, який працює з первинними документами.
усунений «особистий фактор» у веденні обліку,
оптимізовані податкові платежі,
налагоджена система бухгалтерського та управлінського обліку,
організований процес формування необхідних для управління звітів,
впроваджена стратегія роботи компанії з контролюючими органами,
оптимізована робота шляхом встановлення і налаштування облікової бази в новому ПЗ,
німецькі акціонери вчасно отримують управлінську інформацію.
При збільшенні обороту на 30% витрати на бухгалтерію збільшилися в два рази, в основному за рахунок прийому на роботу нових співробітників.
Проведено аудит процесів бухгалтерського обліку, в результаті якого було виявлено, що основний пік навантаження на бухгалтерський відділ доводиться в звітний період, а в інший частина бухгалтерів не має достатнього навантаження, за рахунок чого можна оптимізувати витрати,
Було запропоновано скоротити штат бухгалтерів, залишити необхідну кількість співробітників для оперативної щоденної роботи, а об’ємні звіти передати на аутсорсинг аудиторам,
Була організована і проведена передача роботи зі звітами, а також розрахунок заробітної плати на аутсорсинг.
Витрати на бухгалтерський облік скоротилися в 2 рази.
компанію обслуговувала провідна світова консалтингова компанія, але у зв’язку з кризою виникла необхідність знайти постачальника бухгалтерських послуг на українському ринку з розумним рівнем вартості та високою якістю послуг.
висока якість послуг,
досвід ведення обліку в українських підрозділах міжнародних компаній,
досвід складання міжнародної фінансової звітності,
надання додаткових консультацій за запитом, що стосуються обліку та оподаткування, без додаткової оплати.
ведення бухгалтерського обліку представництва компанії,
подача в контролюючі органи необхідної звітності,
нарахування заробітної плати та компенсаційних виплат співробітникам,
складання фінансової звітності,
складання звітів згідно з міжнародними стандартами IFRS,
підготовка платежів у системі «інтернет-банкінг»,
аудит попередніх звітних періодів.
ведеться якісний бухгалтерський і податковий облік компанії,
своєчасно надається необхідна звітність до контролюючих органів,
формується вся необхідна звітність для керівництва компанії, як локального значення, так і набряклості за міжнародними стандартами для головного компанії,
ведеться кадровий облік і розрахунок заробітної плати,
захищені інтереси компанії при комплексній перевірці податкової інспекції, пройдена перевірка,
Компанія отримала бухгалтерське обслуговування того ж рівня, але за більш прийнятною вартістю, що дозволило оптимізувати витрати. Компанія залишилася на обслуговуванні і після «складного періоду» і обслуговується у Golden Share 7 років.
між бухгалтером та керівником виник конфлікт, цей конфлікт тривав досить довго, бухгалтер просто «шантажував» керівника, а керівник намагався не загострювати ситуацію. Але в один момент бухгалтер втратив почуття міри, керівник сказав: «Ні», – після чого «Бухгалтер грюкнув дверима» …
Сформовані і здані звіти по поточному періоду,
Проведено аудит попереднього періоду,
Внесені виправлення в облік, подані коригувальні звіти,
Компанія перейшла на повне бухгалтерське обслуговування.
нейтралазіція “особистісного фактора”, керівник просто не очікував, що у нього з’явиться стільки вільного часу,
бухгалтерський облік більше не є найбільшою проблемою і «найбільшою» роботою в компанії,
бухгалтерський і податковий облік ведеться правильно, звіти здаються вчасно,
компанія збільшила свій дохід на 15% вже за перший квартал після переходу на бухгалтерське обслуговування в нашій компанії за рахунок оптимізації і можливості займатися розвитком компанії, а не обліком.
Інвестиції
Будівництво та нерухомість
Сільське господарство
Оптова та роздрібна торгівля
Фінансовий та банківський бізнес
Високі технології
Промисловість виробництво
Логістика і склади
Громадське харчування Готелі та ресторани
Хімія і фармацевтика
Туризм
Підприємства сфери послуг
Представництва іноземних компаній
Неприбуткові організації
Охорона здоров'я
Залишаєте заявку,ми зв'язуємося з вами протягом 5 хвилин. Залишити заявку
Озвучуєте завдання
та побажання
Ми вивчаємо специфіку і підбираємо оптимальну схему обслуговування
Підписуємо договір на обслуговування
Формуємо та закріплюємо
команду фахівцівпризначаємо провідного спеціаліста
Технічні фахівці налаштовують та тестують програмне забезпеченнядля облікової діяльності та програмне забезпечення для подання звітності компанії-клієнта
Наши специалисты выполняют свои функциисогласно регламенту:
- работают с учетной базой,
- формируют и обрабатывают документы,
- обслуживают клиент-банк,
- начисляют заработную плату,
- предоставляют информацию для руководства компании,
- формируют и сдают отчетность,
- консультируют руководство компании,
- работают с контролирующими органами и т.д.
Ваш результат:
- качественное выполнение переданных нам функций,
- Вы перестаете волноваться за свою учетную деятельность,
- Вы забываете про подбор бухгалтера и организацию работы бухгалтерии,
- Вы фокусируетесь на бизнесе и его развитии, получаете дополнительную прибыль.
Golden Share —
це просто, вигідно, надійно.
Залишились питання?
Отримайте консультацію нашого
спеціаліста
Consulting GroupGolden Share
Україна, Київ,
вул. Михайла Омеляновича-Павленка, 4/6, поверх 11
+38 (044) 237 72 76, +38 (093) 188 45 40