На головну

Бухгалтерське обслуговування
вашого бізнесу

Замовте безкоштовний
експрес-аудит!

    Залишити заявку

    Нам довіряють:
    img
    img
    img
    img
    img
    img
    img
    img
    img
    img
    img
    img
    img
    img
    img
    img
    img
    img
    img
    img
    img
    img
    img
    img
    img
    img
    img
    img
    img
    img
    img
    img
    img
    img

    ЧОМУ ВИГІДНО ВІДДАТИ БУХГАЛТЕРІЮ
    НА АУТСОРСИНГ У GOLDEN SHARE

    1

    На Вас працюють професіонали, тільки кращі з кращих

    Унікальна, багаторівнева система підбору кадрів дозволяє залучати найкращих фахівців. Тільки 1 з 200 кандидатів стає бухгалтером Golden Share.

    img
    img

    2

    Професійний підбір і управління кадрами

    Обслуговування в Golden Share дозволяє уникнути численних проблем:

    • Пошук професійних бухгалтерів
    • Бухгалтер йде у відпустку або на лікарняний
    • Бухгалтер не знайомий з останніми змінами податкового кодексу.

    3

    Над Вашим проектом працює цілий відділ фахівців

    • Персональний бухгалтер
    • Керівник бухгалтера
    • Юрист
    • «1С:Підприємство» спеціаліст
    • Аудитор

    img
    img

    4

    Спрощення бізнес процесів і скорочення витрат

    Бухгалтерське обслуговування в Golden Share позбавляє вас від ряду турбот пов’язаних з організацією роботи бухгалтерського відділу.

    • Податки
    • Виплата відпускних
    • Соціальний пакет
    • Піписка на бухгалтерську періодику

    70%

    підприємств усього світу використовують аутсорсинг фінансових функцій

    Отримати консультацію
    нашого фахівця

    Ви дізнаєтеся ще 10 причин,
    чому працювати з нами так вигідно

      Залишити заявку

      Golden Share — один із лідерів українського ринку з надання послуг бухгалтерського обслуговування.

      Результати нашої роботи говорять за себе

      15

      років на ринку

      250+

      клієнтів

      25

      країн, де є
      наші клієнти

      5000

      закритих
      проектів

      5-25

      досвід роботи
      наших співробітників

      Для створення власної бухгалтерії рівня Golden Share,
      Вам потрібно перестати займатися Вашим бізнесом.

      Міжнародне визнання Golden Share

      img Golden Share рекомендовано до співпраці Посольством Сполучених Штатів Америки та українським підрозділом Департаменту торгівлі США
      img Golden Share рекомендовано до співпраці Британо-Українською Торговою Палатою

      Дізнайтесь докладніше


      про найвищу якість
      послуг від Golden Share.


        Залишити заявку

        Бухгалтерські послуги
        від Golden Share включають

        Ми виконуємо повний комплекс робіт з ведення бухгалтерського обліку підприємства, формуванню і здачі регламентованої звітності. Для кожного клієнта ми підбираємо схему обслуговування саме з тих видів послуг, які йому необхідні.

        • Створення, ведення та архівування електронної облікової бази.

        • Робота з бухгалтерськими документами підприємства: створення вихідної документації, обробка вхідної документації, розробка та створення внутрішніх бухгалтерських документів (акти, накладні, рахунки, ТТД, введення в експлуатацію, амортизація, списання, калькуляції і т.д.).
        • Архівування та зберігання документів (з повною гарантією їх збереження згідно договору).
        • Обслуговування клієнт-банку: розподіл платежів в обліковій базі, формування платіжних доручень (здійснюється за допомогою віддаленого доступу без права підпису).
        • Інвентаризація, списання, калькулювання (розрахунок витрат, розрахунок собівартості і т.д.), оцінка та складання бухгалтерського балансу.
        • Консультації з усіх практичних та правових питань, що стосуються обліку компанії.
        • Робота з контролюючими органами, відповіді на запити.
        • Наші фахівці представляють компанію-клієнта за будь-яких планових та позапланових перевірках контролюючими органами.
        • Надання ліцензованого ПЗ для ведення облікової бази «1С:Підприємство», розміщення бази на наших серверах, оновлення програм, доступ до програми для співробітників компанії-клієнта 24/7.
        • Постановка або модернізація податкового обліку.
        • Формування регістрів податкового обліку.
        • Розрахунок податкової бази.
        • Податкове планування і складання рекомендацій щодо оптимізації оподаткування.
        • Формування платіжних доручень по податкових платежах, контроль термінів оплати.
        • Контроль впливу господарської діяльності підприємства на податкове навантаження та інформування про податкові ризики.
        • Щомісячне нарахування заробітної плати, індексації, премій, надбавок, пільг, відпускних і т.д.
        • Розрахунок при звільненні та скороченні.
        • Облік виплат за рахунок спец. фондів, страхування, інші нарахування.
        • Нарахування за договорами цивільно-правового характеру.
        • Розрахунок утримань: стягнення аліментів, відшкодування, внески, у зв’язку з правилами компанії та інших утримань.
        • Расчет налогов и сборов, в соответствии с Законодательством Украины.
        • Нарахування резервів (відпусток, премій і т.д.).
        • Надання персоналу розрахункових листів та довідок з місця роботи.
        • Ведення кадрового обліку: оформлення прийому і звільнень працівників, створення наказів, заповнення трудових книжок, ведення табелю робочого часу і графіка відпусток, складання штатного розкладу, карток співробітників.
        • Формування та здача податкової звітності.
        • Формування і здача звітності в державні фонди.
        • Формування і здача звітності до органів статистики.
        • Отримання довідок (про заборгованість, валютні цінності і т.д.).
        • Проведення звірок (з державними органами, з контрагентами).
        • Складання фінансової звітності згідно вимог міжнародних стандартів (МСФЗ).
        • Складання фінансової звітності згідно корпоративним правилам або національним стандартам.
        • Трансформація бухгалтерської звітності у фінансову або сприяння при підготовці фінансової звітності.
        • Підготовка управлінської звітності та звітності для цілей бюджетування.
        • Розробка та впровадження управлінської звітності.

        Чому наші бухгалтерські послуги
        вам підходять?

        Ідеальний порядок в справах

        Одна з наших головних відмінностей від інших компаній - у нас працюють не тільки бухгалтери. У нашому штаті є юристи, податкові юристи, програмісти «1С:Підприємство», аудитори. Вони працюють у тісній взаємодії з бухгалтерами - тому з бухгалтерією немає проблем. Ваша бухгалтерія ведеться з урахуванням навіть незначних вимог контролюючих органів.

        Звіти правильно і вчасно

        Щоб надавати вам якісні послуги, ми ретельно підбираємо співробітників. Проводимо складну багатоступеневу систему відбору, яку проходить 1 з 150-200 кандидатів. Збираємо рекомендації про фахівця від попередніх роботодавців і товаришів по службі. Оцінюємо не тільки навички, але й уміння налагодити спілкування з клієнтом в комфортному і ефективному режимі. Вами займаються найкращі у своїй галузі.

        Контроль якості роботи

        Кожна дія у вашій бухгалтерії проходить багаторазову перевірку нашої служби контролю якості. Податковий юрист відстежує всі зміни в законах - бухгалтерія ведеться за останніми правилами бухгалтерського обліку. Несемо матеріальну відповідальність за свою роботу - ви завжди спокійні за результат.

        Зручна організація роботи

        Ми ведемо облік за новими технологіями - це прискорює роботу програми. Виникла проблема з «1С:Підприємство»? У нас свої штатні програмісти, які оперативно її вирішують. Вам не потрібно годинами чекати фахівця. Є термінове питання? Ви в будь-який момент доручаєте бухгалтеру задачу - так, як якби він сидів у сусідньому кабінеті. У нас є чіткі бізнес-процеси - система працює без збоїв. Вам з нами зручно.

        Ви знаєте, як знизити витрати

        На відміну від 90% інших бухгалтерів, наші бухгалтери постійно рекомендують вам способи оптимізації ваших витрат. Вони бачать зміни, прораховують можливе збільшення платежу - і попереджають вас. Ви керуєте бухгалтерією, розуміючи наслідки кожного кроку. За роки нашої співпраці ви економите величезні кошти.

        Нестандартні завдання як звичайні

        Потрібні додаткові послуги? Отримайте їх у нас за пільговими цінами. Призначена перевірка? Грамотно представляємо інтереси вашої компанії. Складна операція? Допомагаємо її провести правильно. Ведемо обліковий діяльність при складних схемах і специфічних видах діяльності. Ви отримуєте у нас всі необхідні послуги.

        Наші гарантії

        img

        Розділяємо ризики разом з Вами, несемо матеріальну відповідальність за нашу роботу

        img

        100% конфіденційність Вашої фінансової інформації

        img

        Ми впевнені в якості наших послуг, тому клієнт може контролювати роботу над його проектом в режимі on-line

        Замовте безкоштовний
        експрес-аудит!

        Залишіть заявку прямо зараз і отримайте
        експрес-аудит безкоштовно


          Залишити заявку

          Наші клієнтиякі цінують високий рівень послуг

          img
          img
          img
          img
          img
          img
          img
          img
          img
          img
          img
          img
          img
          img
          img
          img
          img
          img
          img
          img
          img
          img
          img
          img
          img
          img
          img
          img
          img
          img
          img
          img
          img
          img
          img

          Відгуки клієнтів

          img

          «Our German shareholders always receive on time accurate and comprehensive management information prepared by experts of “Golden Share” in accordance with the International Financial Reporting Standards».

          img

          «The Group helped our representative office go through supervisory audits successfully. During the audits, the Golden Share proved to be a reliable partner and a team of top experts in the field».

          img

          «We would also like to mention that one of the most impressive features of the Golden Share Company is its ability to combine well-organized work and consistency of the processes with personal service. In the matter of communication and response specialists of the Group operate as a full-fledged department of our company».

          img

          «Золотая Акция» полностью ведет бухгалтерию группы компаний, которые входят в маркетинговое агентство Promo.ua. Компания выполняет все взятые на себя обязательства и в результате этого сотрудничества мы видим только ряд плюсов, раньше у нас работали бухгалтеры в штате и нам есть с чем сравнить».

          img

          «Если мы обращаемся в компанию, значит, нам нужно решить какую-то задачу, если сотрудник компании – становится нашим помощником в решении этой задачи, он отзывчив, пунктуален и заинтересован в наилучшем результате – мы получаем хороший сервис. Мы благодарны Golden Share Consulting Group за качественные услуги и за отличный сервис».

          img

          «Специалисты «Золотой Акции» имеют высокий профессиональный уровень и ответственно относятся к оказанию услуг клиенту. Результатом их работы являются четко отлаженные бизнес-процессы налогового планирования, бухгалтерского и управленческого учета, юридического обеспечения деятельности нашего бизнеса».

          img

          «Еще в начале деятельности мы обратились в компанию «Золотая Акция», которая предложила нам комплексное обслуживание по ведению бухгалтерского, налогового учета и юридическому сопровождению. Мы получили все необходимые нам услуги, работая только с одной компанией. Благодаря этому, мы экономим много времени и усилий».

          img

          «За время работы с нашей компанией GOLDEN SHARE CONSULTING GROUP показала высокое качество работы своих сотрудников, обязательность и готовность решать вопросы, необходимые для деятельности компании. Главные черты компании GOLDEN SHARE CONSULTING GROUP - это профессиональность, внимательное отношение к клиенту, заинтересованность в его вопросах и активный поиск необходимых решений».

          ПРОБЛЕМИ, З ЯКИМИ СУТИЛИСЯ НАШІ КЛІЄНТИ

          Причина звернення:

          Тільки зареєстрували компанію, шукаємо бухгалтера.

          Цей кейс дуже поширений, оскільки 35% наших клієнтів – це компанії, які прийшли до нас на обслуговування відразу після реєстрації і залишаються нашими клієнтами багато років.

          Надані послуги:

          розробка облікової політики підприємства: створення бухгалтерських форм, бланків, порядку документування і т.д.,

          формування робочого плану рахунків і створення стандартних бухгалтерських проводок,

          створення облікової бази в програмному забезпеченні для ведення облікової діяльності («1С:Підприємство»), надання постійного доступу для співробітників компанії клієнта,

          отримання ліцензії на програмне забезпечення для здачі звітності, оформлення електронного підпису для здачі звітності,

          розподіл обов’язків, що відносяться до облікової діяльності компанії між нашими фахівцями і співробітниками компанії-клієнта,

          складання та узгодження графіка документообігу компанії,

          організація системи обігу документів, включаючи розробку регістрів податкового обліку та бухгалтерського обліку,

          ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства в повному обсязі,

          консультування з питань облікової діяльності, оподаткування, ризиків, нових операцій та подій, пов’язаних з розвитком бізнесу,

          робота з контролюючими органами.

          Результати:

          бухгалтерський облік налагоджений в найкоротші терміни без зайвих витрат,

          оптимізовані витрати на програмне забезпечення для бухгалтерського обліку (його надали ми), на робоче місце, бухгалтерську пресу і т.д.,

          ціна залежить не від рівня середньоринкової зарплати бухгалтера, а від обсягу робіт,

          підібрана оптимальна схема оподаткування,

          всі звіти здаються вчасно,

          керівник вчасно отримує інформацію з податків і ризикам, і в будь-який момент може отримати консультацію у фахівця,

          учасники бізнесу мають можливість займатися розвитком компанії.

          Причина звернення:

          Неякісна робота штатного бухгалтера,

          безлад в документах, низька кваліфікація,

          небажання вчиться новому,

          постійні скарги на податкову інспекцію.

          Надані послуги:

          проведений аудит попередніх періодів,

          складені рекомендації щодо усунення недоліків,

          підібраний фахівець для ведення первинної документації на території замовника,

          розроблена і налагоджена система обліку і складання звітності,

          розроблена схема планування податкового навантаження,

          здійснено перехід на нову версію ПЗ,

          перенесені всі дані з попередньої версії ПЗ в нову,

          вироблено впровадження програми в робочі процеси,

          налаштована система управлінської звітності відповідно до МСФЗ,

          відновлені ділянки бухгалтерського обліку за минулий період, де були зроблені помилки попереднім бухгалтером,

          підписаний договір про бухгалтерське обслуговування,

          виконання функцій головного бухгалтера згідно договорому: податкове планування, консультування, складання та здача регламентованої звітності, формування звітів відповідно до МСФЗ, контроль роботи бухгалтера, який працює з первинними документами.

          Результати:

          усунений «особистий фактор» у веденні обліку,

          оптимізовані податкові платежі,

          налагоджена система бухгалтерського та управлінського обліку,

          організований процес формування необхідних для управління звітів,

          впроваджена стратегія роботи компанії з контролюючими органами,

          оптимізована робота шляхом встановлення і налаштування облікової бази в новому ПЗ,

          німецькі акціонери вчасно отримують управлінську інформацію.

          Причина звернення:

          При збільшенні обороту на 30% витрати на бухгалтерію збільшилися в два рази, в основному за рахунок прийому на роботу нових співробітників.

          Надані послуги:

          Проведено аудит процесів бухгалтерського обліку, в результаті якого було виявлено, що основний пік навантаження на бухгалтерський відділ доводиться в звітний період, а в інший частина бухгалтерів не має достатнього навантаження, за рахунок чого можна оптимізувати витрати,

          Було запропоновано скоротити штат бухгалтерів, залишити необхідну кількість співробітників для оперативної щоденної роботи, а об’ємні звіти передати на аутсорсинг аудиторам,

          Була організована і проведена передача роботи зі звітами, а також розрахунок заробітної плати на аутсорсинг.

          Результати:

          Витрати на бухгалтерський облік скоротилися в 2 рази.

          Причина звернення:

          компанію обслуговувала провідна світова консалтингова компанія, але у зв’язку з кризою виникла необхідність знайти постачальника бухгалтерських послуг на українському ринку з розумним рівнем вартості та високою якістю послуг.

          Критерії відбору постачальника послуг:

          висока якість послуг,

          досвід ведення обліку в українських підрозділах міжнародних компаній,

          досвід складання міжнародної фінансової звітності,

          надання додаткових консультацій за запитом, що стосуються обліку та оподаткування, без додаткової оплати.

          Надані послуги:

          ведення бухгалтерського обліку представництва компанії,

          подача в контролюючі органи необхідної звітності,

          нарахування заробітної плати та компенсаційних виплат співробітникам,

          складання фінансової звітності,

          складання звітів згідно з міжнародними стандартами IFRS,

          підготовка платежів у системі «інтернет-банкінг»,

          аудит попередніх звітних періодів.

          Результати:

          ведеться якісний бухгалтерський і податковий облік компанії,

          своєчасно надається необхідна звітність до контролюючих органів,

          формується вся необхідна звітність для керівництва компанії, як локального значення, так і набряклості за міжнародними стандартами для головного компанії,

          ведеться кадровий облік і розрахунок заробітної плати,

          захищені інтереси компанії при комплексній перевірці податкової інспекції, пройдена перевірка,

          Компанія отримала бухгалтерське обслуговування того ж рівня, але за більш прийнятною вартістю, що дозволило оптимізувати витрати. Компанія залишилася на обслуговуванні і після «складного періоду» і обслуговується у Golden Share 7 років.

          Причина звернення:

          між бухгалтером та керівником виник конфлікт, цей конфлікт тривав досить довго, бухгалтер просто «шантажував» керівника, а керівник намагався не загострювати ситуацію. Але в один момент бухгалтер втратив почуття міри, керівник сказав: «Ні», – після чого «Бухгалтер грюкнув дверима» …

          Надані послуги:

          Сформовані і здані звіти по поточному періоду,

          Проведено аудит попереднього періоду,

          Внесені виправлення в облік, подані коригувальні звіти,

          Компанія перейшла на повне бухгалтерське обслуговування.

          Результати:

          нейтралазіція “особистісного фактора”, керівник просто не очікував, що у нього з’явиться стільки вільного часу,

          бухгалтерський облік більше не є найбільшою проблемою і «найбільшою» роботою в компанії,

          бухгалтерський і податковий облік ведеться правильно, звіти здаються вчасно,

          компанія збільшила свій дохід на 15% вже за перший квартал після переходу на бухгалтерське обслуговування в нашій компанії за рахунок оптимізації і можливості займатися розвитком компанії, а не обліком.

          Зіткнулися зі схожою проблемою?

          Галузі бізнесу,
          які ми вже обслуговуємо

          img

          Інвестиції

          img

          Будівництво та нерухомість

          img

          Сільське господарство

          img

          Оптова та роздрібна торгівля

          img

          Фінансовий та банківський бізнес

          img

          Високі технології

          img

          Промисловість виробництво

          img

          Логістика і склади

          img

          Громадське харчування Готелі та ресторани

          img

          Хімія і фармацевтика

          img

          Туризм

          img

          Підприємства сфери послуг

          img

          Представництва іноземних компаній

          img

          Неприбуткові організації

          img

          Охорона здоров'я

          2 простих кроку
          до бухгалтерії без турбот

          Залишаєте заявку,ми зв'язуємося з вами протягом 5 хвилин. Залишити заявку

          Озвучуєте завдання
          та побажання

          Далі працюємо ми

          Ми вивчаємо специфіку і підбираємо оптимальну схему обслуговування

          Підписуємо договір на обслуговування

          Формуємо та закріплюємо
          команду фахівців
          призначаємо провідного спеціаліста

          Технічні фахівці налаштовують та тестують програмне забезпеченнядля облікової діяльності та програмне забезпечення для подання звітності компанії-клієнта

          Наші фахівці виконують свої функції відповідно до регламенту:
          - працюють із обліковою базою,
          - формують та обробляють документи,
          - обслуговують клієнт-банк,
          - нараховують заробітну плату, -
          - надають інформацію для керівництва компанії,
          - формують та здають звітність,
          - консультують керівництво компанії,
          - працюють із контролюючими органами тощо.

          Ваш результат: - якісне виконання переданих нам функцій,
          - Ви перестаєте хвилюватись за свою облікову діяльність, -
          - Ви забуваєте про підбір бухгалтера та організацію роботи бухгалтерії,
          - Ви фокусуєтеся на бізнесі та його розвитку, отримуєте додатковий прибуток.

          Golden Share —
          це просто, вигідно, надійно.


          Залишились питання?


          Отримайте консультацію нашого
          спеціаліста


            Залишити заявку

            Consulting GroupGolden Share

            Україна, Київ,
            вул. Михайла Омеляновича-Павленка, 4/6, поверх 11
            +38 (044) 237 72 76, +38 (093) 188 45 40