Дізнайтеся чому 150+ клієнтів обрали
юридичне обслуговування саме у нас

Вид на проживання

Тимчасова посвідка на проживання (ТПП) – це право іноземця або особи без громадянства проживати на території України певний час на законних підставах. ТПП надається у вигляді посвідчення.

Головною підставою для отримання тимчасового дозволу на проживання є дозвіл на працевлаштування або службова картка співробітника представництва іноземної або міжнародної компанії в Україні.

Тимчасова посвідка на проживання надає його власнику певні переваги, а саме:

  • – іноземець, який володіє тимчасовим дозволом на проживання, має право оформити візу для поїздки в іншу країну в українському посольстві або консульстві країни;
  • – не потрібно періодично реєструватися у відділенні державної міграційної служби (ВДМС), така умова діє тільки для іноземців без ТПП;
  • – іноземець має право весь час дії посвідки на проживання проживати на території України;
  • – при в’їзді через контрольно-пропускний пункт кордону не потрібно заповнювати міграційну картку;
  • – можна отримувати кредити на покупки в Україні, в тому числі і на покупку автомобіля або нерухомості.

Для отримання ТПП на підставі дозволу на працевлаштування, крім даного дозволу необхідний цілий перелік документів, а також обов’язкове медичне страхування.

Що ми робимо для Вас:

  • – Консультуємо з питання отримання тимчасової посвідки на проживання.
  • – Готуємо і подаємо заяву від імені іноземця про надання тимчасового дозволу на проживання.
  • – Готуємо і подаємо до відповідних органів Клопотання компанії про надання тимчасового дозволу на проживання.
  • – Проводимо оплату державних мит, квитанцій та інших офіційних платежів.
  • – Формуємо і подаємо пакет документів до органів міграційної служби в Україні.
  • – Відстоюємо Ваші інтереси при подачі необхідного пакету документів.
  • – Представляємо Ваші інтереси при отриманні тимчасової посвідки на проживання.

Терміни оформлення з нашою участю – 1-2 тижні.

Участь з боку компанії і з боку іноземного громадянина необхідно тільки на етапі підготовки документів (1-2 зустрічі).

Тимчасова посвідка на проживання, як і дозвіл на працевлаштування, оформлюється строком на один рік з можливістю подальшого продовження.

Базовий перелік необхідних документів:

  • – Заяви встановленого зразка.
  • – Лист зобов’язання.
  • – Переклад паспорта нерезидента завірений нотаріально.
  • – 4 кольорові фотокартки розміром 3,5х4,5 на матовій основі.
  • – Копія паспорта уповноваженого представника приймаючої сторони – директор підприємства, відповідальний за роботу з іноземцями (завірена підписом власника паспорта, копія наказу про призначення уповноваженої особи).
  • – Оригінал дозволу на роботу.
  • – Копія сторінки з візою типу Д і штампом про перетин кордону (крім країн СНД).
  • – Адреса майбутньої реєстрації за місцем проживання.
  • – Страховий поліс.
  • – Оригінал дозволу на проживання (при продовженні).

У процесі роботи нам можуть знадобитися додаткові документи.

Потрібна консультація?

Відповімо на всі запитання, просто заповніть форму

    Consulting GroupGolden Share

    Україна, Київ,
    вул. Михайла Омеляновича-Павленка, 4/6, поверх 11
    +38 (044) 237 72 76, +38 (093) 188 45 40