Дізнайтеся чому 150+ клієнтів обрали
юридичне обслуговування саме у нас

Ліквідація

Ліквідація підприємства

Ліквідація підприємства як припинення його існування може стати необхідною з кількох причин: за рішенням засновників, за рішенням суду, в результаті нездатності виконати зобов’язань перед кредиторами і т.д. Залежно від причин, процедура ліквідації може бути:

  • – примусова,
  • – добровільна.

Добровільна ліквідація – це стандартна процедура, яка проводиться у зв’язку з рішенням засновників про ліквідацію юридичної особи або рішення про припинення діяльності фізичної особи підприємця.

Примусова ліквідація – проводиться за рішенням суду внаслідок допущених при реєстрації або діяльності підприємства грубих порушень законодавства.

Ліквідація підприємства може здійснюватися шляхом реорганізації – поглинання, злиття або перетворення. У цьому випадку всі зобов’язання ліквідованого підприємства переходять до правонаступника.

Особливим видом ліквідації є процедура банкрутства – підприємство спочатку визнають за рішенням суду неплатоспроможним, а потім ліквідують.

Процедура ліквідації – це процес дуже тривалий і трудомісткий. Він вимагає особливої ​​уваги і знань. Найменші помилки тягнуть безліч небажаних наслідків. Як показує практика, навіть фізичні особи підприємці часто роками не можуть ліквідувати підприємницьку діяльність самостійно, і в результаті платять величезні штрафи.

Ми маємо великий досвід ліквідації підприємств:

  • – добровільна ліквідація ФОП
  • – добровільна ліквідація ТОВ
  • – добровільна ліквідація ПрАТ, ПАТ, філій, представництв
  • – реорганізація підприємств.

Кожна процедура складається з комплексу послуг, які можна об’єднати в кілька етапів:

  1. Вивчення та аналіз ситуації, консультування.
  2. Підготовка та складання необхідних документів.
  3. Проведення обов’язкових процедур (призначення ліквідаційної комісії, визначення порядку та строків ліквідації, повідомлення реєстратора про рішення щодо ліквідації, закриття рахунків і т.д.).
  4. Проведення інвентаризації при ліквідації підприємства, проходження перевірок з боку органів ДПС та ПФУ, зняття з обліку у всіх органах.
  5. Передача документів, що підлягають зберіганню, відповідним архівним установам.
  6. Оформлення ліквідації підприємства.
  7. Надання результатів Замовнику.

Чому ми

Ліквідуємо без штрафів. Вам відомо, що неправильне проходження процедури ліквідації тягне за собою значні суми штрафів? Наприклад, якщо Ви ліквідовуєте підприємство, Ви повинні обов’язково закрити рахунки у банку відповідно з прописаними в договорі умовами. Про закриття рахунку потрібно повідомити податкові органи протягом семи діб, інакше Вам буде нараховано штраф. Якщо Ви неправильно оформили повідомлення або надали неповний пакет документів, таке повідомлення вважається не дійсним. Подібних вимог у процедурі ліквідації безліч. Ми гарантуємо своєчасне та результативне проходження всіх етапів без єдиного штрафу.

Ліквідуємо без наслідків. На жаль, далеко не завжди ліквідаційні процедури завершуються належним чином. Це, в кращому випадку, тягне за собою збільшення термінів ліквідації та додаткові витрати на ведення бухгалтерського та податкового обліку. Гірше ситуація, коли, наприклад, не всі необхідні документи передаються до органів статистики або не знищуються. Ми проводимо ліквідацію згідно усіх вимог законодавства з гарантією повного завершення всіх процедур.

Маємо досвід і партнерські відносини. Наш досвід і перевірені в реалізації проектів партнерські відносини дозволяють проводити процедури ліквідації будь-яких видів за оптимально вигідних для клієнта умов.

Працюючи з нами, Ви економите час. Ліквідація не тільки складний, але і тривалий процес. Доручивши процедуру ліквідації нам, Ви можете займатися власними справами, не замислюючись про терміни обов’язкових процедур. Ми беремо весь процес на себе й інформуємо Вас про досягнуті результати.

У нас Ви також можете замовити послуги:

Реєстрації ФОП, ТОВ, ПАТ, ПАТ, ЗМІ, об’єднань та організацій, філій, представництв.

  • А також реєстрації:
  • – зміни видів діяльності (КВЕД);
  • – зміни директора;
  • – зміни інформації про директора (паспортні дані);
  • – зміна складу учасників;
  • – зміни назви;
  • – зміни юридичної адреси без зміни району;
  • – зміни юридичної адреси зі зміною району;
  • – збільшення статутного капіталу;
  • – зменшення статутного капіталу;
  • – зміни організаційно-правової форми.

Потрібна консультація?

Відповімо на всі запитання, просто заповніть форму

    Consulting GroupGolden Share

    Україна, Київ,
    вул. Михайла Омеляновича-Павленка, 4/6, поверх 11
    +38 (044) 237 72 76, +38 (093) 188 45 40