«M.E.DOC.IS» (My Electronic Document International Standard) – це комп’ютерна програма для роботи з електронними документами.
У програмі можна працювати з такими документами, як: податкові накладні, акти, рахунки, звіти.
Програма підходить всіх підприємств не залежно від виду діяльності, системи оподаткування та інших параметрів.
Головні функції програми «MEDOC»:
- ○ Автоматизація звітності та документообігу.
○ Контроль документообігу на всіх етапах.
○ Переваги програми «MEDOC»:
○ Вся інформація захищена за допомогою електронного цифрового підпису. ○ Програма зручна у використанні і має зрозумілий інтерфейс.
○ Програма економить час і скорочує витрати підприємства.
○ У програмі завжди і вчасно оновлюються всі бланки відповідно до вимог законодавства.
○ Програму обслуговує команда справжніх професіоналів.
○ Існує гнучка система знижок і заохочень для постійних користувачів.
Всі документи, створені у програмі «MEDoc IS» і підписані електронним цифровим підписом, є оригіналами документів (Закони України «Про електронний цифровий підпис» № 852-IV від 22.05.2003р. Та «Про електронні документи та електронний документообіг» № 851- IV від 22.05.2003р.).
«MEDoc IS» є надійним засобом ЕЦП, що підтверджується експертним висновком Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України.
«MEDoc IS» має модульну структуру, Ви можете вибирати ті модулі, які Вам необхідні для роботи:
- 1. Модуль «Електронний документообіг» – реєстрація податкових накладних в ЄРПН і обмін первинними документами з контрагентами.
2. Модуль «Звітність» – подача всіх видів звітності в усі контролюючі органи.
3. Модуль «Корпорація» – консолідація звітності підприємств з розгалуженою структурою.
4. Модуль «Зарплата» – розрахунок і нарахування заробітної плати співробітників, облік і управління персоналом.
5. Модуль «Банківські рахунки» – автоматизація повідомлень про відкриття або закриття та рахунків.
6. «СОТА» – веб-сервіс для подання звітності юридичними та фізичними особами-підприємцями на єдиній системі оподаткування.